Klacht Segoria: Onterechte incasso's

Justice

Klarna administreren onjuist te betalen bedragen. H&M waar ik bestellingen heb geplaatst bevestigt en vraagt Klarna meerdere malen de juiste bedragen in het systeem te zetten zodat ik tot betaling kan overgaan. Klarna wijzigt niet en verhoogt bedragen met herinneringskosten! Weer contact. Ineens geen bedragen meer in Klarna. Stille hoop dat het goed gaat komen. Wat blijkt ze hebben de posten doorgestuurd naar Segoria (incassobureau) !! Vervolgens gebeld met Segoria. Ze verbreken het contact. Doen ze blijmbaar veelvuldig lees ik bij klachten over ze. Dan maar mail met alle bewijzen van H&M. Ze doen net alsof ze het niet begrijpen en blijven vasthouden aan incassokosten. Ik ben op enig moment, omdat ik maar geen gehoor vond en omdat ik wil betalen voor wat ik gehad heb, overgegaan tot betaling van de eigenlijk verschuldigd bedragen. Ze blijven aanmanen en intimideren. Ik woon inmiddels in België. Blijven brieven sturen naar oud adres in Nederland en reageren niet op mijn verzoek om contact met me op te nemen. Ik lees veel soortgelijk klachten. Dit moet stoppen.
Graag uw hulp

Verwijderen van onterechte incasso's. Invulling van hun zorgplicht. En excuses zou hier zeer op z'n plaats zijn. Mensen krijgen zo ten onrechte een BKR registratie

Segoria
    Geachte mevrouw Verkoelen,

Bedankt voor uw bericht.

Naar aanleiding hiervan hebben wij u een e-mail gestuurd met een inhoudelijke reactie.

Voor verdere vragen kunt u uiteraard telefonisch contact met ons opnemen.

Wij zijn telefonisch bereikbaar van maandag tot en met vrijdag tussen 08:00 uur en 17:00.

Meer informatie hierover vindt u in de e-mail die wij u hebben toegestuurd.

Segoria

Justice
Ze treffen zogezegd, na opzoeken door mij van diverse publiciteitskanalen, en de nodige bewijzen een coulance regeling! De incasso's zijn onterecht. Dus geen coulance. Maar intrekken van alle incasso's.

Ook een klacht indienen over Segoria?