Klacht Segoria: Onterechte incassokosten

Klachtnummer
# 389543
Gebruiker
GaveTrommel#105
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Ik heb een 3-tal producten besteld bij een webwinkel. Ik had gekozen voor achteraf te betalen. Toen ik de artikelen ontving zat er geen acceptgiro bij en heb ik ook geen factuur ontvangen. Inmiddels had ik ook een ander email gekregen en heb dit doorgegeven aan Klarna bank. Tot mijn verbazing kreeg ik een incasso van regoria met bijkomende kosten. Geen factuur, geen herinnering, geen aanmaning of niets gehad. Contact met segoria gezocht, wilde de bijkomende kosten niet kwijtschelden en waren ontzetten onvriendelijk en agressief. Ik heb de oorspronkelijke kosten netjes betaald. De bijkomende kosten niet.

De oplossing

Incassokosten kwijt schelden

1 reactie

  1. Auteur
    Segoria
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Geachte heer Van Moorsel,

    Wij hebben deze situatie ondertussen telefonisch besproken.

    Mocht u verder nog vragen voor ons hebben, dan kunt u uiteraard telefonisch contact met ons opnemen.

    Wij zijn telefonisch bereikbaar van maandag tot en met vrijdag tussen 08:00 uur en 17:00 uur op 020 - 808 28 54.

    Met vriendelijke groet,

    Segoria

Ook een klacht indienen over Segoria?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen