Klacht Segoria: Rekening aan Klarna betaald, daarna opgelicht en bedreigd door Segoria

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 184870
Gebruiker
Anoniem
Datum
1 reactie

Details

Klacht

Een rekening die aan Klarna is betaald is na betaling overgenomen door Segoria, het oplichtingsonderdeel van Klarna.
Zij blijven stalken en bedreigen maar weigeren steevast alle vormen van schriftelijk of telefonisch contact.

Gewenste oplossing

De oplichting, het stalken en bedreigen stoppen.
Geboden oplossing
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Segoria is actief op Klachtenkompas. Je kunt dus elk moment een reactie van hen verwachten, uiterlijk binnen twee weken.

1 reactie

  1. Auteur
    Anoniem
    Datum
    Klarna doet aan fraude en oplichting maar weigert haar verantwoordelijkheid te nemen

Deze klacht is gesloten

Ook een klacht indienen over Segoria?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen