Klacht Segoria: Rekening voor een niet gekregen product

Klachtnummer
# 317716
Gebruiker
Enschede enschede
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Ik heb schoenen bestelt bij defshop betaling via Klarna heb binnen 10 min die besteling geannuleerd. Andere bestelt. Betaalt en nu krijg ik een rekening met verhogingen van jullie voor die eerste geanuleerde besteling die ik nooit gehad heb vindt het gewoon belachelijk dat dit uberhaubt kan heb meerder malen gemailt maar krijg gewoon geen antwoord ik weiger om te bellen en ook maar enige moeite hier verder in te steken.

De oplossing

Ik verlang niks meer dan geen rekeningen meer voor producten die ik niet gekregen heb

1 reactie

  1. Auteur
    Segoria
    Datum
    Geachte heer Van Houtert,

    Bedankt voor uw melding.

    Naar aanleiding hiervan hebben wij u een e-mail gestuurd met een inhoudelijke reactie.

    Voor verdere vragen kunt u uiteraard telefonisch contact met ons opnemen.

    Wij zijn telefonisch bereikbaar van maandag tot en met vrijdag tussen 08.00 en 17.00 uur op 020 - 808 28 54.

    Met vriendelijke groet,

    Segoria

Ook een klacht indienen over Segoria?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen