Klacht Segoria: Segoria brengt kosten in rekening na betaling

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 178051
Gebruiker
Anoniem
Datum
4 reacties

Details

De klacht

Segoria brengt aanmaankosten in rekening voor een factuur die reeds betaald is en stuurt ook eerder niet de aanmaning met daarin de aankondiging. Ik heb al 3 maal bezwaar gemaakt voor het feit dat Segoria de kosten pas in rekening brengt nadat de factuur betaald is maar daar wordt niet op gereageerd.

Het enige wat je kan krijgen is een arrogante en bijdehante standaard mail dat Segoria de extra betaling eist en dat zij zich niet aan de wet hoeven houden.

De oplossing

Inhoudelijk reageren op het bezwaar en niet pas kosten in rekening brengen nadat de factuur al betaald is.

4 reacties

  1. Auteur
    Segoria
    Datum
    Geachte heer Van der Laan,

    Bedankt voor uw bericht.

    Naar aanleiding hiervan hebben wij u een e-mail gestuurd met een inhoudelijke reactie.

    Voor verdere vragen kunt u altijd reageren op onze e-mail of telefonisch met ons contact opnemen.

    Wij zijn telefonisch bereikbaar van maandag tot en met vrijdag tussen 08:00 uur en 17:00 uur op 020-8082854.

    Met vriendelijke groet,

    Segoria
  2. Auteur
    Anoniem
    Datum
    Er wordt nog altijd niets met het bezwaar gedaan en gewezen op nooit verzonden brieven. Segoria weigert dus nog altijd bezwaar serieus te nemen en op klachten in te gaan.

    Tijd voor de rechtbank dan maar?
  3. Auteur
    Anoniem
    Datum
    Segoria weigert nog altijd steevast aan de wet te voldoen en blijft volhouden dat zij niet verplicht zijn om herinneringen te versturen voor er kosten in rekening gebracht mogen worden. Op het verzoek om bewijs hiervan is nog altijd niet gereageerd. Segoria blijft dus in gebreke en weigert aan de wet te voldoen.
  4. Auteur
    Anoniem
    Datum
    Segoria weigert steevast alle contact en voelt zich duidelijk te goed voor de Nederlandse wet

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Anoniem
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over Segoria?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen