Klacht Segoria: Segoria is niet bereid dossier te sluiten.

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 290571
Gebruiker
bikkel20!
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Ik heb ongevraagd een pakket ontvangen van Wish.com. Dit heb ik teruggestuurd naar Segoria, maar dit is daar door PostNL niet bezorgd. Nu blijft het incassotraject doorlopen, terwijl ik als consument het artikel retour heb gestuurd.

De oplossing

Ondanks herhaaldelijke verzoeken is het tot nu toe niet opgelost. Ik wil dat de vordering wordt gesloten door een creditfactuur. Ik wens niets te betalen voor iets dat waar ik niet om heb gevraagd en bovendien retour heb gestuurd.

1 reactie

  1. Auteur
    Segoria
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Geachte mevrouw Shmendi,

    Bedankt voor uw bericht.

    Naar aanleiding hiervan hebben wij u een e-mail gestuurd met een inhoudelijke reactie.

    Voor verdere vragen over uw vordering kunt u uiteraard telefonisch contact met ons opnemen.

    Wij zijn telefonisch bereikbaar van maandag tot en met vrijdag tussen 08:00 uur en 17:00 uur op 020 - 808 28 54.

    Met vriendelijke groet,

    Segoria

Uiteindelijke oplossing

Auteur
bikkel20!
Datum
Uiteindelijke oplossing
Segoria is totaal NIET bereid mee te denken in coulance. Ze luisteren niet en houden alleen vast aan de vordering. Ondanks dat ik al meermalen zowel schriftelijk als telefonisch heb aangegeven het ontvangen product direct retour te hebben gestuurd. Ik weiger de vordering te betalen.
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over Segoria?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen