Klacht Segoria: Segoria is niet bereid dossier te sluiten.

bikkel20!

Ik heb ongevraagd een pakket ontvangen van Wish.com. Dit heb ik teruggestuurd naar Segoria, maar dit is daar door PostNL niet bezorgd. Nu blijft het incassotraject doorlopen, terwijl ik als consument het artikel retour heb gestuurd.

Ondanks herhaaldelijke verzoeken is het tot nu toe niet opgelost. Ik wil dat de vordering wordt gesloten door een creditfactuur. Ik wens niets te betalen voor iets dat waar ik niet om heb gevraagd en bovendien retour heb gestuurd.

Segoria
    Geachte mevrouw Shmendi,

Bedankt voor uw bericht.

Naar aanleiding hiervan hebben wij u een e-mail gestuurd met een inhoudelijke reactie.

Voor verdere vragen over uw vordering kunt u uiteraard telefonisch contact met ons opnemen.

Wij zijn telefonisch bereikbaar van maandag tot en met vrijdag tussen 08:00 uur en 17:00 uur op 020 - 808 28 54.

Segoria

bikkel20!
Segoria is totaal NIET bereid mee te denken in coulance. Ze luisteren niet en houden alleen vast aan de vordering. Ondanks dat ik al meermalen zowel schriftelijk als telefonisch heb aangegeven het ontvangen product direct retour te hebben gestuurd. Ik weiger de vordering te betalen.

Ook een klacht indienen over Segoria?