Klacht Segoria: Segoria stuurt aanmaningen tot betaling voor dingen, die ik niet bestelde.

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 502465
Gebruiker
M. van Buuren
Datum
1 reactie

Details

Klacht

Deze klacht komt eigenlijk vanuit WISH.
Ik kocht 2 leesbrillen, betaalde deze, maar kreeg ze nooit.
Bedrag was 10.70 euro; te klein om daar nog meer dan 1 mail aan te spenderen.
Ik keek later bij verschillende winkels hoe duur een sofa beschermhoes kostte. Bij Bol goedkoopste dus daar gekocht. Even later wordt ook een zelfde beschermhoes vanuit Wish gestuurd. Ik mailde hen dat kijken niet hetzelfde is als kopen. Geen reactie. Ik mailde nogmaals dat zij de hoes konden ophalen op een vooraf vastgestelde dag en ongeveer tijd.
Weer geen reactie. Hierna had men deze zaak doorgespeeld naar Segoria en was het bedrag opgelopen van 36 naar 76.= euro. Ik heb Segoria 1 x laten weten wat ik hierboven schreef en dat zij zelf fout {brillen niet sturen na betaling} op fout {beschermhoes bekeken; nooit besteld} maakten. Als hun remail weer over betaling ging en niets nieuws inhield zou ik niet meer reageren. MIJ TREFT GEEN BLAAM.
Gisteren weer een aanmaning, die ik heb geretourneerd.
Hierna ben ik van plan nooit meer te reageren.

Gewenste oplossing

* Het bedrijf moet eindelijk eens de 2 leesbrillen, die ik bestelde en betaalde in april naar mij sturen. Ik stuurde in de laatste mail een jpg waarop te zienover welke brillen het gaat}
Daarnaast moeten zij de beschermhoes binnen 14 dagen na nu ophalen
op een door mij goedgekeurde dag en tijd ophalen, anders breng ik deze naar de Kringloopwinkel.
Geboden oplossing
Er is weer en van Klarna en van Segoria een incassovordering op papier gestuurd. Deze komen beide vanuit Wish, waar ik een artikel bekeken heb, maar nooit besteld. Ik heb dit artikel toch gekregen. Heb Wish + Klarna + Segoria laten weten dat men dit bij mij kan ophalen. Zelf wegbrengen zit er niet in ivm Corona + mijn leeftijd. HIER IS DOOR NIEMAND GEREAGEERD. Vanaf nu reageer ik niet meer naar geen van de 3 zaken.
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

1 reactie

  1. Auteur
    Segoria
    Datum
    Privé
    Privé bericht
    Dit is onze laatste reactie
    Deze reactie is verborgen

Deze klacht is gesloten

Ook een klacht indienen over Segoria?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen