Klacht Segoria: Segoria stuurt aanmaningen tot betaling voor dingen, die ik niet bestelde.
Details
Klacht
Deze klacht komt eigenlijk vanuit WISH.Ik kocht 2 leesbrillen, betaalde deze, maar kreeg ze nooit.
Bedrag was 10.70 euro; te klein om daar nog meer dan 1 mail aan te spenderen.
Ik keek later bij verschillende winkels hoe duur een sofa beschermhoes kostte. Bij Bol goedkoopste dus daar gekocht. Even later wordt ook een zelfde beschermhoes vanuit Wish gestuurd. Ik mailde hen dat kijken niet hetzelfde is als kopen. Geen reactie. Ik mailde nogmaals dat zij de hoes konden ophalen op een vooraf vastgestelde dag en ongeveer tijd.
Weer geen reactie. Hierna had men deze zaak doorgespeeld naar Segoria en was het bedrag opgelopen van 36 naar 76.= euro. Ik heb Segoria 1 x laten weten wat ik hierboven schreef en dat zij zelf fout {brillen niet sturen na betaling} op fout {beschermhoes bekeken; nooit besteld} maakten. Als hun remail weer over betaling ging en niets nieuws inhield zou ik niet meer reageren. MIJ TREFT GEEN BLAAM.
Gisteren weer een aanmaning, die ik heb geretourneerd.
Hierna ben ik van plan nooit meer te reageren.
Gewenste oplossing
* Het bedrijf moet eindelijk eens de 2 leesbrillen, die ik bestelde en betaalde in april naar mij sturen. Ik stuurde in de laatste mail een jpg waarop te zienover welke brillen het gaat}Daarnaast moeten zij de beschermhoes binnen 14 dagen na nu ophalen
op een door mij goedgekeurde dag en tijd ophalen, anders breng ik deze naar de Kringloopwinkel.
- Status
- niet opgelost
- Beoordeling
Deze klacht is gesloten
De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:
Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.