Klacht Sekula: foutieve en niet afgemaakte "rest"werkzaamheden appartement Strandwijck 18 Noordwijk

Klachtnummer
# 59154
Gebruiker
eneuhaus@gmx.de
Datum
0 reacties

Details

Klacht

De gietvloer, die de aannemer heeft aangebracht is niet in orde. Nadat de aannemer ons onder dreigementen tot betalen van het restbedrag had gedwongen heeft hij de kleinere restwerkzaamheden niet meer klaargemaakt. Op 2 schriftelijke en meerdere
mondelinge "maningen" heeft de aannemer niet meer gereageerd.
Ons gaat het vooral om de gietvloer
Vlekken die ontstaan op de gietvloer badkamer, kunnen niet verwijderd worden. Oorzaak: onvakkundig werk.
Kopie mail deskundige (ook aan de aannemer doorgestuurd):
"De "vlekken" lijken te worden veroorzaakt omdat de plekken vochtig blijven.
Dit kan duiden dat de laatste laag niet goed / niet dekkend / niet is aangebracht.
De laatste laag dient dan ook opnieuw aangebracht te worden.
De laatste laag beschermt tegen vocht. Echter wanneer er een fout zit in de ondergrond dan geldt deze methode niet"
Met deze deskundige heb ik een afspraak gemaakt en gelijktijdig de aannemer uitgenodigd daarbij te zijn (14 mei a.s.).

Gewenste oplossing

Dat de aannemer de gietvloer in orde maakt
de kleine werkzaamheden ten einde maakt.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Sekula hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Sekula?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen