Klacht Selectcamp: Crisisplek op camping aan Gardameer

Anoniem

Afgelopen zomervakantie hebben wij een bungalowtent gehuurd bij Selectcamp op een camping aan het Gardameer. De plek van onze tent (nummer 13) vonden wij een crisisplek. Nummer 13 ligt vrijwel direct naast de bar (5 meter), het animatieterrein (15 meter) en het zwembad (20 meter). 's Ochtends om 10 uur, als het zwembad opengaat en de muziek daar wordt aan gezet begint de herrie en dat gaat bijna de hele dag door. 's Avonds om half 9 als de animatie/minidisco begint is de muziek zo hard dat je je middenop de dansvloer waant en dit gaat door tot 11 uur. De animatie stopt dan en de bar gaat dicht, maar er blijven vaak mensen hangen die zogenaamd grappige liedjes zingen. Plek 13 is ook nog eens gelegen naast 2 vriezers van de bar die 's nachts eenhinderlijk zoemend geluid maken.
Uiteindelijk hebben we na 9 dagen alsnog een acceptabele plek gekregen. Op een ingediende klacht geeft Selectcamp aan dat ze geen dwingende invloed hebben op faciliteiten van de camping.

Er is nu als compensatie 50 euro korting geboden op een volgende boeking. Bij een bedrijf dat geen verantwoordelijkheid neemt voor de plek op de camping wil ik echter niet meer boeken. Ik wil dat op de website bij de camping vermeld wordt dat plekken dicht bij animatie/bar liggen zodat andere klanten dat van tevoren weten. Daarnaast wil ik mijn klacht serieus genomen wordt. Een mooi boeket bloemen of liever nog een donatie aan een organisatie zoals bijvoorbeeld de Zonnebloem.

Wij vinden dat Selectcamp hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over Selectcamp?