Opgelost door SelectDeals.nl: SelectDeals.nl reageerd niet, alleen na een klacht met een geautomatiseerd bericht

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 131571
Gebruiker
Frans de Wit
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Ik zit nog steeds op de 2 dekbedovertrekken te wachten die ik besteld en betaald heb. Ik hoor niets en na klachten krijg je alleen een geautomatiseerde email terug met dat er binnen 4 werkdagen gereageerd wordt, tot 2 keer toe. Ze zitten ook op facebook ook daar een klacht ingediend, staat dat ze binnen 48 uur reageren. Nu ook niets van vernomen.

De oplossing

Dat ze mijn dekbedden eens een keer opgaan sturen en anders het geld terug.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat SelectDeals.nl hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

1 reactie

  1. Auteur
    Frans de Wit
    Datum
    Ik vind het heel raar gegaan krijg de hele tijd geen menselijke reactie, dan heb ik de stoute schoenen aangetrokken door een meisjesnaam bij t.a.v. te zetten en prompt kreeg ik een reactie dat ze niet konden leveren en dat het geld terug gestort zal worden. Maar tot mijn verbazing kwam vandaag het bestelde eindelijk binnen meer dan een maand later. Maar goed, het is er. Zal alleen niet gauw meer bij hun bestellen. Dat dan weer niet

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Frans de Wit
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Ook een klacht indienen over SelectDeals.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen