Opgelost door SelectDeals.nl: SelectDeals.nl reageerd niet, alleen na een klacht met een geautomatiseerd bericht

Frans de Wit

Ik zit nog steeds op de 2 dekbedovertrekken te wachten die ik besteld en betaald heb. Ik hoor niets en na klachten krijg je alleen een geautomatiseerde email terug met dat er binnen 4 werkdagen gereageerd wordt, tot 2 keer toe. Ze zitten ook op facebook ook daar een klacht ingediend, staat dat ze binnen 48 uur reageren. Nu ook niets van vernomen.

Dat ze mijn dekbedden eens een keer opgaan sturen en anders het geld terug.

Wij vinden dat SelectDeals.nl hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Frans de Wit
    Ik vind het heel raar gegaan krijg de hele tijd geen menselijke reactie, dan heb ik de stoute schoenen aangetrokken door een meisjesnaam bij t.a.v. te zetten en prompt kreeg ik een reactie dat ze niet konden leveren en dat het geld terug gestort zal worden. Maar tot mijn verbazing kwam vandaag het bestelde eindelijk binnen meer dan een maand later. Maar goed, het is er. Zal alleen niet gauw meer bij hun bestellen. Dat dan weer niet

Frans de Wit

Ook een klacht indienen over SelectDeals.nl?