Klacht Selectro: coulance regeling

Klachtnummer
# 153380
Gebruiker
mdv53
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Een paar weken geleden is onze tv stuk gegaan. In het beeld verschijnt een zwarte horizontale streep. De tv is nu ongeveer 2,5 jaar oud. Valt dus net buiten de garantie.
Toch contact opgenomen met Samsung, voor dit soort problemen geld een coulance regeling. Een paar honderd euro is beter dan een nieuwe tv.

Nu verteld bij Samsung dat de tv gekocht is in Duitsland. Dit was volgens Samsung geen probleem. Ik moest contact opnemen met het reparatie center. Ik heb meteen gebeld met het reparatie center en de situatie uitgelegd. De coulance regeling geld niet voor een tv uit Duitsland. De man van het reparatiecenter (Selectro) verteld dat ik bij Samsung moet zijn om alsnog van de coulance regeling gebruik te maken. Nogmaals gebeld met Samsung en die vertellen dat Selectro over de coulance regeling gaat. Toen moest ik van Samsung maar contact opnemen met Samsung Duitsland, maar die verwijzen mij naar Samsung Nederland. Iedereen wijst naar elkaar terwijl de klant de dupe hiervan is

De oplossing

Alsnog gebruik kunnen maken van de Coulance regeling

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Selectro hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Selectro?