Klacht Selektvracht ( bestaat niet meer, is onderdeel van DHL geworden) ): Helaas, we hebben je gemist?

Klachtnummer
# 46037
Gebruiker
Ingrid
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Ook ik heb net contact gehad met Selekt Vracht. Afgelopen vrijdag kregen wij een briefje in de bus met de melding dat ze voor de 1e keer het pakketje niet konden bezorgen en dat ze de volgende dag weer langs zouden komen. Hier hebben we tevergeefs op gewacht. Vandaag heb ik er achteraan gebeld en ik kreeg te horen dat ze meerdere malen aan de deur zijn geweest en dat ze het pakket maar teruggestuurd hebben naar de verzender. Hier moest ik zelf maar contact mee gaan opnemen, want zelf konden ze niets meer voor me betekenen, werd er snibbig gereageerd.
Ik heb contact opgenomen met de verzender en deze zorgt nu voor een nalevering, maar hierbij kunnen niet alle producten meer geleverd worden. Ontzettend balen dus!

De oplossing

Op z'n minst een excuus van Selekt Vracht. Laat ze de bezorgers instrueren briefjes op de juiste wijze in te vullen en laat Selekt Vracht hun eigen fouten erkennen in plaats van erg chagerijnig te reageren over de telefoon.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Zoek hen op Twitter of Facebook om je klacht met hen te delen.

0 reacties