Klacht Selektvracht ( bestaat niet meer, is onderdeel van DHL geworden) ): Pakket tot 2 x toe niet geleverd, geen info over wanneer dan wel.

MWAAL

Op 31 december pakket besteld. Bericht van Selektvracht op 3 januari: bezorger onderweg. Na 1800 uur melding dat het toch niet ging lukken. Pakket zou op volgend bezorgmoment komen. Internet leerde dat bezorgperiode in onze postcode zou zijn op 4 januari tussen 9.00 en 13.00 uur. Regelmatig via track and trace status gechecked en eindelijk na 1600 (!) uur melding dat bezorger onderweg is met pakketje. Nog geen bezorger gezien. Ook de status is niet aangepast. Op internet staat dat maandag 7januari iig geen bezorgdag is kortom: waar blijft mijn pakket?! En een klantenservice die op maandag tot en met vrijdag van 9 tot 5 bereikbaar is?! Anno 2014?? For real??

Zeer slecht dit!! Ik check voortaan eerst wie de pakketbezorger is, alvorens bij een bedrijf te bestellen.

Marloes Waal

Bereikbaarheid servicedesk. Als pakketbezorger wél mag rijden in het weekend, waarom is servicesesk dan niet bereikbaar?
Kloppende update via track and trace (foto's incl tijd beschikbaar)
Snelle levering!

Wij vinden dat Selektvracht ( bestaat niet meer, is onderdeel van DHL geworden) ) hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

MWAAL
    Geen reactie ontvangen. Pakket uiteindelijk wel.