Klacht Selektvracht [Opgeheven]: pakket weer meegenomen en gemarkeerd als bezorgd

djahugen

Woensdag is een pakketje (schijnbaar voor de tweede maal) aangeboden bij mij thuis. Wij waren niet thuis en toen is het pakket weer meegenomen (hetgeen duidelijk zichtbaar is op de beelden van mijn beveiligingscamera). Het pakket staat echter wel gemarkeerd als bezorgd.

Op mails (via de website van Selektvracht) op woensdag en donderdag wordt niet gereageerd. Gisteren gebeld met selektvracht, telefoonnummer a rato de 40 c/min, waar je eerst 4 minuten in de wacht hangt. Vervolgens een medewerker aan de lijn gehad, die niets meer wilde/kon doen om dat het al kwart voor 5 was en ze maar tot 5 uur werken (dat waren de letterlijke woorden). Ik moest maar een klacht indienen via de verzender.

Ik wens dat ik fatsoenlijk antwoord krijg op vragen en klachten en niet afgescheept word, of nog erger helemaal geen antwoord krijg. Daarnaast lijkt het me natuurlijk logisch dat mijn eigendom zo spoedig mogelijk alsnog bij mij bezorgd word, het gaat tenslotte om spullen die ik gekocht en betaald heb en derhalve mijn eigendom zijn. Het aanmerken als "bezorgd" en vervolgens weer meenemen is eigenlijk gewoon diefstal.

Wij vinden dat Selektvracht [Opgeheven] hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

djahugen
    intussen is het pakket bezorgd, door de super bezorgers, echter laat de klantenservice van Selektvracht niets van zich horen. De bezorgers hadden zelfs hun mobiele nummer doorgegeven aan de klantenservice, voor het geval dat er over gebeld zou worden, de klachtenservice heeft hier echter niets mee gedaan.Petje af voor de bezorgers!!
    djahugen
    Selektvracht neemt niet eens de moeite om te reageren. Mocht je ooit de keus hebben iets te verzenden, verzend het dan NIET met selektvracht. Arrogantie ten top!