Klacht Selektvracht [Opgeheven]: Ze bezorgen niet

bertjamin

Heb van Selektvracht 5 maal achter elkaar de melding gekregen dat de bezorger langs is geweest maar dat er niemand thuis was. Op de door Selektvracht genoemde data en tijden was ik echter wel degelijk thuis. Ook geen briefje of iets dergelijks van Selektvracht in de brievenbus ontvangen dat zij langs zouden zijn geweest. Op mijn telefonische klachten werd nauwelijks door Selektvracht gereageerd. Er werd alleen maar aangegeven dat 'ze het met de bezorger op zouden nemen'. Dit steeds weer met hetzelfde resultaat dat er weer niemand thuis was. Uiterst frustrerend! Ik begrijp niet dat er bedrijven zijn die met Selektvracht zaken doen.

Ik krijg mijn geld terug van het bedrijf waar ik de bestelling geplaatst heb.

Wij vinden dat Selektvracht [Opgeheven] hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

bertjamin
    Selektvracht heeft het niet nodig gevonden om op enige manier te reageren. Bedrijf doet z'n naam weer eer aan. Er blijft voor mij dan ook niets anders over dan geen zaken meer te doen met bedrijven die bezorgen met Selektvracht, zoals Wehkamp, V & D, Drogisterij.net etc. etc..