Klacht Selektvracht [Opgeheven]: 2 dagen later nog geen bezorging

Klachtnummer
# 168961
Gebruiker
Jaap
Datum
0 reacties

Details

Klacht

Donderdag besteld bij BCC 19 mei 2016
DHL Track en Trace :Donderdag 23:41 Pakket is onderweg van de verzender naar ons sorteercentrum
en vrijdag zou levering zijn.
Vrijdag 20 mei 9.11u komt sms van BCC dat het met 1 dag vertraagd is en zou vandaag,
DHL Track en Track :20 mei 2016 23:01 Pakket is gesorteerd in sorteercentrum.
Volgens DHL Site Zaterdag, tussen 9 en 13 uur bezorgd .
NOG STEEDS NIETS
BCC bellen heeft geen zin op 0900 nummer. zij zeggen wegens drukte op een ander moment terugbellen.

Gewenste oplossing

Alsnog een apparaat met BCC bezorging vandaag bezorgen.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Selektvracht [Opgeheven] hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Selektvracht [Opgeheven]?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen