Klacht Selektvracht [Opgeheven]: 3 keer voor niets gewacht

Klachtnummer
# 44941
Gebruiker
Debor1979
Datum
0 reacties

Details

De klacht

24 december gewacht op een pakketje van Douglas wat bezorgt zou worden foor select vracht. Kaartje aangetroffen u bent niet thuis. Niet aangebeld wel een kaartje. 27 december weer braaf gewacht, niet aangebeld wel een kaartje. Klantenservice gebeld geeft aan dat er geen huis toevoeging bekend is, vreemd want op de 2 kaartjes staan gewoon de toevoeging. Klacht ingediend. 28 december weer braaf gewacht, na de bezorg tijd geen kaartje aangetroffen.... Volgens de track & tracé weer niemand thuis! Klacht ingediend bij Douglas.....

De oplossing

Excuses, vergoeding voor de verwachte uren...... Inmiddels 12 uur gewacht voor niets!

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Selektvracht [Opgeheven] hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Selektvracht [Opgeheven]?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen