Opgelost door Selektvracht [Opgeheven]: Aflevering bij verkeerd adres

A Mol

Vorige week zou ik een pakketje ontvangen. Echter werd deze niet op de juiste plek bezorgd. Het werd namelijk bezorgd bij nummer 40b in plaats van 42b. Op zich zou dat nog wel gaan maar in plaats van het pakketje daadwerkelijk te overhandigen aan de bewoners van 40b werd deze bij hun voor de deur geplaatst. Iedereen zou er dus van door kunnen gaan met het pakketje zodat ik deze nooit zou ontvangen.

Wij vinden dat Selektvracht [Opgeheven] hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Selektvracht ( bestaat niet meer, is onderdeel van DHL geworden) )
    Geachte heer, mevrouw Mol,Graag zouden wij uw klacht omtrent de bezorging van uw pakket willen noteren zodat de besteller hierop kan worden aangesproken. Helaas echter hebben wij geen gegevens in deze klacht staan en kunnen wij dit om deze reden nu niet doen. Wij verzoeken u vriendelijk uw adres, postcode huisnummer, of de barcode van het pakket aan ons door te geven zodat wij aan de hand hiervan verdere stappen kunnen ondernemen.Vetrouwende u hierbij voldoende te hebben geinformeerd. Met vriendelijke groet,Selektvracht B.V. Webcare Team
    A Mol
    De barcode is 3SXGBS52476.
    Selektvracht ( bestaat niet meer, is onderdeel van DHL geworden) )
    Geachte heer, mevrouw Mol,Hartelijk dank voor uw reactie.
    Wij hebben aan de hand van uw barcode contact gezocht met het depot in Zutphen. De depot houder heeft ons voorzien van de informatie omtrent uw pakje.
    De bezorger was zich er niet van bewust dat hij het pakket bij een verkeerd huisnummer heeft bezorgd. Hij vond dit dan ook erg vervelend. Hij vroeg mij u uit zijn naam excuses aan u te maken. Tevens hebben wij hem aangesproken op het buiten neerzetten van het pakje. Dit is natuurlijk niet de werkwijze waarop onze bezorgers de pakjes mogen afleveren en hierover hebben wij een officiele klacht ingedient.
    Graag willen wij u tevens namens Sleketvracht onze excuses aanbieden voor het ongemak. Wij hopen u hierbij voldoende geinformeerd te hebben.Met vriendelijke groet,Selektvracht B.V. Webcare Team
    Bedankt

A Mol

Ook een klacht indienen over Selektvracht [Opgeheven]?