Klacht Selektvracht [Opgeheven]: bezorger weigert naar boven te komen in flat

Klachtnummer
# 26852
Gebruiker
MM
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Ik woon in een flat en de koerier van Selekt vracht belt aan. Hij vertelt mij dat hij een pakje heeft en of dit ok is dat hij het in de lift legt. Dat leek mij niet ok, aangezien dit een album van 80 euro was, dus ik zei dat ik dat niet wilde. Hij vroeg mij vervolgens het dan zelf beneden op te komen halen. Nu was ik a) ziek, dus had ik een pyjama aan en b) is altijd ieder pakketje gewoon aan de huisdeur afgeleverd. Ik vroeg hem dus ook gewoon naar boven te komen. Na 5 minuten wachten ging ik toch maar beneden kijken en vond een briefje "Helaas, wij hebben je gemist" in de bus.

Ik vind dit echt ronduit SCHANDALIG! Ik heb meteen geprobeerd Selekt vracht te bereiken, maar zij verwijzen op hun site door naar de verzender voor klachten. Dat heb ik gedaan en ik heb ze ook gemaild. Maar bij dezen dus voor iedereen een waarschuwing voor deze asociale medewerkers van selekt vracht!

De oplossing

Excuses en maatregelen tegen deze koerier.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Selektvracht [Opgeheven] hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

1 reactie

  1. Auteur
    Selektvracht ( bestaat niet meer, is onderdeel van DHL geworden) )
    Datum
    Geachte mevrouw Maas, Hartelijk bedankt voor uw bericht. Erg vervelend om te vernemen dat de levering van uw pakket op deze wijze verlopen is. Dit is absoluut niet de manier waarop onze pakketten bezorgd dienen te worden, en we zijn u dan ook erg dankbaar dat u hiervan een melding heeft gemaakt.We hebben aan de hand van uw adresgegevens het betreffende pakket getraceerd en zullen er zorg voor dragen dat de bezorger hier op aangesproken wordt. We doen er alles aan om dergelijke situaties in de toekomst te voorkomen. Onze excuses voor het ongemak.Selektvracht B.V. Webcare Team

Ook een klacht indienen over Selektvracht [Opgeheven]?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen