Klacht Selektvracht [Opgeheven]: heel vaak bellen, bonken tegen de deur, pakket in bus proppen

WB

Deze dame van selektvracht drukt heel vaak op de bel, gaat vervolgens tegen de deur staan bonken. Als we niet snel genoeg de deur open doen propt ze het pakket door de brievenbus, hetgeen niet past. Het pakket is dan platgemaakt en vaak beschadigd.
Ook van anderen (buren, vrienden en familie) horen we dat deze dame dat bij hen ook doet en erg on-sociaal reageert als men haar aanspreekt.
Ik heb haar reeds meerdere keren gewezen op het feit dat wij kleine kinderen hebben die liggen te slapen (en dus wakker worden). Bovendien dat wij echt wel iets meer tijd nodig hebben dan 30 seconden om bij de deur te kunnen komen!
Zij reageert altijd humeurig, ongeduldig en bijzonder onvriendelijk, eigenlijk gewoon asociaal! Dit is geen klantenservice!
Bij andere bezorgers hebben wij nooit dit soort problemen!

Deze dame (terecht-)wijzen op:
- pakketten niet platstampen en door de bus proppen
- vriendelijk reageren (dat kweekt ook wederzijds begrip!)

Misschien moet ze eens meelopen met andere bezorgers, dan kan ze zien hoe het ook kan. Wellicht krijgt ze dan ook meer plezier in haar werk!

Wij vinden dat Selektvracht [Opgeheven] hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over Selektvracht [Opgeheven]?