Klacht Selektvracht [Opgeheven]: Meerdere malen afspraken niet nakomen, onnodig laten wachten en foutief informeren

Matthijs

Op dinsdag 4-6 trof ik een kaartje in de bus aan dat de bezorger was geweest. Via mijn selektvracht een nieuwe afspraak gemaakt voor woensdag na 18.00. Bij thuiskomst woensdag rond 16.30 lag er weer een kaartje. Het kaartje was niet ingevuld, dus maar naar selektvracht gebeld wat de bedoeling is. De medewerkster garandeerde mij dat de bezorger 's avonds nog zou komen. Hij kwam niet. Toen zou het pakket donderdag na 18.00 bezorgd worden. Donderdag voor 18.00 lag er weer een kaartje, wederom afspraak niet nagekomen. Het pakket zou nu op vrijdag komen tussen 9 en 3. Heel de dag thuisgebleven, maar wederom geen pakket. Wederom naar selektvracht gebeld om mijn irritatie kenbaar te maken. Tot 3 maal toe zijn ze hun afspraak niet nagekomen. De medewerkster aan de telefoon nam het gelaten aan en zij dat de bezorger helemaal niet komt, omdat het pakket retour naar de afzender is. Waarom dan een kaartje in de bus stoppen? Voor klachten sturen ze je naar de verzender!

In eerste instantie oprechte excuses! Toon begrip naar de klant dat je hem schandalig behandelt en foutief inlicht en 3 maal voor niets aanzienlijke tijdsblokken laat wachten. Daarnaast laten ze je 40 cent per minuut betalen als je vraagt naar de status van de bezorging, waar je toe verplicht wordt, omdat zij maling hebben aan gemaakte afspraken. Indien zij hun afspraken nakomen zijn deze kosten niet nodig. Dus daarbij komt het vergoeden van de onnodige telefoonkosten. En het aller belangrijkste, kom gemaakte afspraken na!

Wij vinden dat Selektvracht [Opgeheven] hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over Selektvracht [Opgeheven]?