Opgelost door Selektvracht [Opgeheven]: Niet aanwezig????????? Wel dus

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 11758
Gebruiker
Maria
Datum
5 reacties

Details

Klacht

De 11e zou mijn bestelling van V & D thuis bezorgd worden met code 3SVND172925401 tussen 18.00 en 21.00 uur. Wij waren gewoon thuis, er wordt beweerd na 21.00 dat erniemand thuis was, buren waren thuis hebben niemand gezien. Email gestuurd naar V & D met klacht en ook naar Selektvracht. geen reactie. Vandaag zou er weer bezorgd worden, expres een notitie bij de bel gehangen B.G.G. afleveren bij de buren. Wat staat er na 21.00 er is niemand aanwezig, wat is dit voor een bedrijf/bezorgers. Geen zin om een pakket te bezorgen en zetten maar wat neer bij de track en trace. Te schandalig voor woorden en zeker omdat er geen reactie op je klacht komt.

Gewenste oplossing

De vermeende bezorger die tussen 18.00 en 21.00 uur hoorde te komen hierover aan te spreken en het fatsoen te hebben op je klacht-email te reageren
Geboden oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Selektvracht [Opgeheven] hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

5 reacties

  1. Auteur
    Selektvracht ( bestaat niet meer, is onderdeel van DHL geworden) )
    Datum
    Geachte mevrouw den Uyl,Graag willen wij u onze excuses aanbieden voor het ongemak. Wij hebben contact opgenomen naar aanleiding van uw klacht met het lokale depot. Deze geven aan dat er geen bijzonderheden waren waardoor uw pakje niet afgeleverd zou kunnen worden. Om deze reden hebben wij een klacht genoteerd op naam van deze besteller. Hij zal hierop worden aangesproken en tevens zal dit mee worden genomen in de evaluatie van de bezorger.
    De depot houder heeft aangegeven haar uiterste best te doen om uw pakje alsnog vanavond bij u af te leveren. Wij vertrouwen erop u hierbij voldoende te hebben geïnformeerd.Met vriendelijke groet,Selektvracht B.V. Webcare Team
  2. Auteur
    Maria
    Datum
    Dan zullen wij vanavond afwachten wat er gebeurd en/of er alsnog afgeleverd gaat worden.
  3. Auteur
    Maria
    Datum
    Vanmiddag een email ontvangen van Mailbox Selektvracht, die QUOTE:Allereerst onze excuses voor het ongemak. Wij vinden het fijn dat u ons op de hoogte heeft gebracht van dit voorval. Op deze manier kunnen wij onze dienstverlening optimaliseren.
    Wij zullen dit melden bij de depothouder en zij zullen de desbetreffende
    bezorger hierover onderhouden.
    Verder blijkt uit onze gegevens blijkt het pakket bij u bezorgd zou moeten
    zijn. Lekker hoor dat langs elkaar werken, pakket dus niet ontvangen.
  4. Auteur
    Maria
    Datum
    Eindelijk, vanavond om 19.45 uur wordt er aangebeld, daar is het pakket, onze vraag natuurlijk, waarom is er niet bezorgd, weet ik niet, weet ook niet wie normaal zou moeten bezorgen. Selektvracht, selecteer uw bezorgers beter zodat deze misverstanden, ergernissen niet meer voorkomen.
  5. Auteur
    Maria
    Datum
    Zorg dat jullie administratie beter gaat samenwerken zodat er niet nadat jullie hier gereageerd hebben nog eens een email wordt verstuuurd met de mededeling dat er bezorgd zou zijn. Controle bij bezorgers na een klacht en sneller reageren.

Deze klacht is gesloten

Ook een klacht indienen over Selektvracht [Opgeheven]?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen