Klacht Selektvracht [Opgeheven]: Niet houden aan bezorgtijden en bezorgen bij buren.

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 40196
Gebruiker
john2911
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Afgelopen vrijdag 08-11-2013 zou ik een pakketje van wehkamp door selektvracht bezorgd krijgen , bij wehkamp staat onder mijn voorkeuren ook bezorgen bij de buren, kom ik vrijdag thuis ligt er een niet thuis kaartje in de bus met de mededeling dat ze zaterdag terug komen,ik bij de buren gevraagd of ze daar waren geweest maar niet dus....zaterdag hetzelfde verhaal ,weer niet bij buren afgeleverd....nu komt het dinsdag 12-11 wederom , pas bezorgden ze ook al een avondlevering overdag daar bezorger op aangesproken,die zei doodleuk ....u bent nu toch ook thuis...dat was ik bij toeval ook....maar het gaat erom dat ze zich aan de afspraken houden. Anders wordt het misschien eens tijd voor radar.

De oplossing

Ik wil dat de bezorgers zich aan de leverings voorwaarden gaan houden ,anders pak ik een volgende keer het pakket niet meer aan en ga ik een kjlacht via radar indienen.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Selektvracht [Opgeheven] hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

1 reactie

  1. Auteur
    john2911
    Datum
    Wat een verschrikkelijk slecht bedrijf dit,niet eens de moeite nemen om te reageren.....te triest voor woorden.

Uiteindelijke oplossing

Auteur
john2911
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over Selektvracht [Opgeheven]?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen