Klacht Selektvracht [Opgeheven]: Niet houden aan bezorgtijden en bezorgen bij buren.

john2911

Afgelopen vrijdag 08-11-2013 zou ik een pakketje van wehkamp door selektvracht bezorgd krijgen , bij wehkamp staat onder mijn voorkeuren ook bezorgen bij de buren, kom ik vrijdag thuis ligt er een niet thuis kaartje in de bus met de mededeling dat ze zaterdag terug komen,ik bij de buren gevraagd of ze daar waren geweest maar niet dus....zaterdag hetzelfde verhaal ,weer niet bij buren afgeleverd....nu komt het dinsdag 12-11 wederom , pas bezorgden ze ook al een avondlevering overdag daar bezorger op aangesproken,die zei doodleuk ....u bent nu toch ook thuis...dat was ik bij toeval ook....maar het gaat erom dat ze zich aan de afspraken houden. Anders wordt het misschien eens tijd voor radar.

Ik wil dat de bezorgers zich aan de leverings voorwaarden gaan houden ,anders pak ik een volgende keer het pakket niet meer aan en ga ik een kjlacht via radar indienen.

Wij vinden dat Selektvracht [Opgeheven] hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

john2911
    Wat een verschrikkelijk slecht bedrijf dit,niet eens de moeite nemen om te reageren.....te triest voor woorden.

john2911

Ook een klacht indienen over Selektvracht [Opgeheven]?