Klacht Selektvracht [Opgeheven]: Onvermogen om een pakketje af te leveren

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 23295
Gebruiker
schakrap
Datum
2 reacties

Details

De klacht

Op 5-2-13 wordt er een pakketje aangeboden door Selektvracht, daar wij niet thuis zijn vinden we een kaartje in de brievenbus.Middels dit kaartje waar een code op staat kunnen we via de website kiezen voor een andere dag of het laten afgeven bij een servicepoint. Gekozen voor het afgeven bij het servicepoint .Wanneer het pakje kan worden opgehaald zouden we een email krijgen, dit duurde nog al lang. Ben langs gegaan bij het servicepoint.Hier bleek het rolgordijn gesloten andere dag nogmaals langs gegaan ook nu gesloten dit binnen de normale openingstijden. Pakketje retour afzender, een nieuwe opdracht word gegeven om de bestelling als nog te leveren, Op 5-3-13 kaartje van Selektvracht in de brievenbus dat ze een pakje hadden en niemand aan troffen. Ook nu via een code een andere moment gekozen voor aflevering, met de vorige keer nog in ons achterhoofd kiezen we voor afleveren op donderdag 7-3-13 tussen 18:00 en 21:00 uur. Op de website zie ik dat het pakje onderweg is, niemand geweest.

De oplossing

Als nog leveren of anders geld terug

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Selektvracht [Opgeheven] hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

2 reacties

  1. Auteur
    Selektvracht ( bestaat niet meer, is onderdeel van DHL geworden) )
    Datum
    Geachte heer Schaap,Hartelijk bedankt voor uw bericht. Erg vervelend om te vernemen dat de levering van uw pakket op deze wijze verlopen is, en dat u uw bestelling om deze reden niet binnen het afgesproken tijdvenster in ontvangst heeft kunnen nemen. Dit is uiteraard niet de bedoeling, en we zijn er dan blij mee dat u hiervan een melding heeft gemaakt.Ik heb naar aanleiding van de gegevens die u bij uw bericht vermeld heeft het betreffende pakket getraceerd. Daarbij zag ik dat deze inderdaad niet bij u afgeleverd is, maar dat het pakket geretourneerd is aan de afzender. Ik kan daarbij niet anders dan concluderen dat dit een erg vervelende fout is geweest van onze kant; normaal gesproken worden pakketten geretourneerd wanneer het adres foutief is of een geadresseerde verhuisd is, en ik vind het dan ook erg spijtig dat dit gebeurd is. We zullen van de klacht een notitie maken, en er zorg voor dragen dat de betreffende bezorger op deze fout aangesproken zal worden. Onze oprechte excuses voor het ongemak. Met vriendelijke groet,Selektvracht B.V. Webcare Team
  2. Auteur
    Selektvracht ( bestaat niet meer, is onderdeel van DHL geworden) )
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Geachte heer Schaap,Dan zal ik u in de toekomst mijn reactie besparen.Nogmaals, excuses voor het ongemak. Selektvracht B.V. Webcare Team.

Uiteindelijke oplossing

Auteur
schakrap
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over Selektvracht [Opgeheven]?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen