Klacht Selektvracht [Opgeheven]: pakje terug naar afzender gestuurd

atelier

Pakje van de HEMA zou 8 aug worden geleverd. Mededeling selekt vracht: adres onjuist of onvolledig.
Wordt voor tweede maal naar adres gestuurd ( alsof plotseling het adres wel juist is geworden). Weer niet geleverd; we waren de GEHELE dag thuis. Pakje terug naar sorteercentrum. 9 aug. worden er geen activiteiten gemeld. Vervolgens: pakje teruggestuurd naar verzender. Driemaal gemaild naar selektvracht. We kregen de mededeling dat onze vraag zo spoedig mogelijk zal worden behandeld. Tot op heden geen enkele reactie. Mijn vraag aan selcectvracht: welke activiteiten hebben jullie nu eigenlijk ondernomen om het pakje op de juiste plek te bezorgen???( Mijn telefoonnummer was bijvoorbeeld bekend bij jullie)

contact : welke activiteiten hebben jullie nu eigenlijk ondernomen om het pakje op de juiste plek te bezorgen???( Mijn telefoonnummer was bijvoorbeeld bekend bij jullie)

Wij vinden dat Selektvracht [Opgeheven] hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over Selektvracht [Opgeheven]?