Wij vinden dat Selektvracht [Opgeheven] hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!
Klacht Selektvracht [Opgeheven]: pakket door brievenbus
Details
Klacht
Gisteravond, 8 december is er door een bezorger van dhl een pakketje afgeleverd op ons adres. De pakketcode is VGL 0597 5107 1000 0457 (barcode). Het pakketje is echter niet afgegeven bij ons, terwijl duidelijk zichtbaar was dat we thuis waren, maar letterlijk door de brievenbus gegooid. Het kwam met een harde klap op de grond. Gelukkig was de inhoud niet echt breekbaar maar dat kon de bezorger niet weten. Ik denk ook dat de service van uw dienst er op gericht is dat de bezorgers klantvriendelijk zijn en de pakketten gewoon af horen te geven. Nu bestaat het vermoeden dat de bezorger de heer N de Groot was. Deze meneer heeft een prive verleden met ons wat niet goed is afgelopen maar dat geeft hem o.i. niet het recht om dan maar pakketjes door de brievenbus te deponeren. Als hij de confrontatie niet aandurft is hij niet geschikt voor het werk en schaadt hij daarmee de goede naam van uw bedrijf. Ik hoop dat u bedoelde bezorger (wel of geen heer de Groot) aan zult spreken over deze aktie.Gewenste oplossing
De bedoelde bezorger aanspreken over zijn/haar gedragBedrijf status
Bedrijf status
- Bedrijf
- Status
De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:
Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.