Wij vinden dat Selektvracht [Opgeheven] hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!
Klacht Selektvracht [Opgeheven]: Pakket niet geleverd op mijn adres maar wel afgeleverd volgens Track en Trace
Details
Klacht
Via Nelly.com een jurk besteld op 16 april. Volgens track and trace is hij op 19 april op mijn adres bezorgd, maar ik heb niks mogen ontvangen. Ook heb ik geen berichtje in mijn brievenbus mogen ontvangen, met de plek waar het pakketje is afgegeven. Waar is mijn pakketje geleverd? Ik heb mijn klacht al ingediend bij DHL Express.Gewenste oplossing
Ik zou graag mijn jurk alsnog willen ontvangen. Indien dit echt niet mogelijk is, wil ik graag mijn geld terug.Bedrijf status
Bedrijf status
- Bedrijf
- Status
De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:
Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.