Klacht Selektvracht [Opgeheven]: Pakket niet geleverd op mijn adres maar wel afgeleverd volgens Track en Trace

Klachtnummer
# 58437
Gebruiker
Simonedrost
Datum
0 reacties

Details

Klacht

Via Nelly.com een jurk besteld op 16 april. Volgens track and trace is hij op 19 april op mijn adres bezorgd, maar ik heb niks mogen ontvangen. Ook heb ik geen berichtje in mijn brievenbus mogen ontvangen, met de plek waar het pakketje is afgegeven. Waar is mijn pakketje geleverd? Ik heb mijn klacht al ingediend bij DHL Express.

Gewenste oplossing

Ik zou graag mijn jurk alsnog willen ontvangen. Indien dit echt niet mogelijk is, wil ik graag mijn geld terug.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Selektvracht [Opgeheven] hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Selektvracht [Opgeheven]?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen