Wij vinden dat Selektvracht [Opgeheven] hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!
Klacht Selektvracht [Opgeheven]: Pakket tot 2 x toe niet geleverd, geen info over wanneer dan wel.
Details
Klacht
Op 31 december pakket besteld. Bericht van Selektvracht op 3 januari: bezorger onderweg. Na 1800 uur melding dat het toch niet ging lukken. Pakket zou op volgend bezorgmoment komen. Internet leerde dat bezorgperiode in onze postcode zou zijn op 4 januari tussen 9.00 en 13.00 uur. Regelmatig via track and trace status gechecked en eindelijk na 1600 (!) uur melding dat bezorger onderweg is met pakketje. Nog geen bezorger gezien. Ook de status is niet aangepast. Op internet staat dat maandag 7januari iig geen bezorgdag is kortom: waar blijft mijn pakket?! En een klantenservice die op maandag tot en met vrijdag van 9 tot 5 bereikbaar is?! Anno 2014?? For real??Zeer slecht dit!! Ik check voortaan eerst wie de pakketbezorger is, alvorens bij een bedrijf te bestellen.
Marloes Waal
Gewenste oplossing
Bereikbaarheid servicedesk. Als pakketbezorger wél mag rijden in het weekend, waarom is servicesesk dan niet bereikbaar?Kloppende update via track and trace (foto's incl tijd beschikbaar)
Snelle levering!
- Status
- niet opgelost
- Beoordeling
Bedrijf status
Bedrijf status
- Bedrijf
- Status
Deze klacht is gesloten
De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:
Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.