Klacht Selektvracht [Opgeheven]: PAKKET VERDWENEN / ENORM VERTRAAGDE LEVERING / ONDUIDELIJKE STATUS

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 56855
Gebruiker
Max
Datum
1 reactie

Details

Klacht

Op 01-04 is het pakket T&T 3SDFY776427453 afgeleverd door de verzender bij het servicepoint. Op 02-04 was de status via dhlforyou website nog steeds:
01-04 2014 Informatie ontvangen voor verzending via een DHL Servicepoint
01-04 2014 Pakje op DHL Servicepoint afgegeven
Sinds 03-04 werkt de tracking niet meer. Er wordt alleen een lege witte pagina weergegeven.
Verschillende emails gestuurd, en steeds verschillende antwoorden gekregen. Volgens een van de mails zou het pakket gisteren al geleverd moeten zijn (niet dus).
Het is mij volkomen duidelijk inmiddels dat jullie gewoon niet weten wat er met het pakket is gebeurd, m.a.w. het is kwijt.
Volgens jullie laatste bericht zou het pakket nu naar het SV? (geen idee wat dat betekent) gestuurd worden vanaf het SP (servicepoint?)

Graag hoor ik de daadwerkelijke status van het pakket.

Indien het pakket kwijt is dan graag vergoeden:
-Verzendkosten
-Pakketkosten
-Belkosten 2x ~8 minuten naar 0900 nummer

Mvg

Gewenste oplossing

1. Het pakket alsnog binnen afzienbare tijd bezorgen
of
2. De schade volledig vergoeden
Geboden oplossing
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Selektvracht [Opgeheven] hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

1 reactie

  1. Auteur
    Max
    Datum
    Pakket is nog bezorgd, maar de communicatie van selektvracht is of afwezig of zeer summier en vaak onduidelijk. Dat ze het pakket toch nog bezorgd hebben betekend dat ze niet compleet incapabel zijn, echter in de tussentijd is het voor dit bedrijf onmogelijk om duidelijk en transparant aan de klant te verhalen wat de status is.

Deze klacht is gesloten

Ook een klacht indienen over Selektvracht [Opgeheven]?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen