Klacht Selektvracht [Opgeheven]: pakket verkeerd bezorgd

Klachtnummer
# 155557
Gebruiker
Gea
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Ik kreeg een pakket aangeboden, en de bezorger was gelijk verdwenen. Het pakket is bij mij afgeleverd (Schiehavenkade 42), maar hoort op Gekroonde Haringpad 42. Naam klopt ook niet. Nu verwacht ik gordijnenstof ter waarde van 300 euro. Is dat nu ergens anders afgeleverd?? Het is rond 8 uur afgeleverd, en ik kan niemand van DHL te pakken krijgen. Wat een gedoe!

De oplossing

Dat het pakket weer opgehaald wordt...

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Selektvracht [Opgeheven] hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Selektvracht [Opgeheven]?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen