Klacht Selektvracht [Opgeheven]: Pakket wordt niet bezorgd

Klachtnummer
# 38647
Gebruiker
Nick d
Datum
0 reacties

Details

Klacht

Situatie; de eerste dag zijn ze zonder aan te bellen langs geweest en hebben een briefje in de bus gegooid met daarop dat ze de volgende dag weer komen tussen 9:00-15:00, nu inmiddels 16:00 en te hebben nagebeld blijkt dat hij/zij al is geweest ondanks dat ik heel de dag thuis ben gebleven hiervoor en geen bel en geen nieuw briefje in de bus heb gekregen. Erg vreemd! Het lijkt wel of hij geen zin had om het pakketje na te leveren. Ik vind dit zeer kwalijk en heb hier melding van gemaakt. Dit is niet de eerste keer!!

Gewenste oplossing

Bezorger nabellen en zijn werk laten doen en nu wel laten bezorgen!

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Selektvracht [Opgeheven] hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Selektvracht [Opgeheven]?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen