Wij vinden dat Selektvracht [Opgeheven] hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!
Klacht Selektvracht [Opgeheven]: Pakketje 2 keer niet aangeboden
Details
Klacht
Ik had op 31 maart iets besteld bij Nelly.com. Dat zou op 4 april aangeboden moeten worden door Selektvracht. Ik was 1 uur niet thuis en misschien is hij toen aangeboden. Dat kan, maar er lag geen briefje in de brievenbus. Ik had op internet gekeken en het zou de volgende dag bezorgd worden (5 april). Ik keek tussen welke tijden ze zouden komen (09 en 12 uur) en ben toen ook thuis gebleven. Om 12 uur had ik nog geen pakketje.Ik heb toen op de site gekeken en er stond: Geadresseerde was niet thuis. Terwijl ik gewoon thuis was! Ik kon op zaterdag daar niemand bereiken en heb dus maandag gebeld. Aangezien ik die woensdag een bruiloft had en ik maandagavond naar mijn andere huis ging en het pakketje dan niet meer in ontvangst kon nemen. Mij werd verteld dat ik dan pech had en het dinsdag binnen zou komen. Nu heb ik dus niks meer aan mijn pakketje. Ik heb er ook 3 mails overgestuurd en niks meer op terug gehad. Dit vind ik niet kunnen. Hopelijk kan het via deze weg opgelost worden!Gewenste oplossing
In ieder geval een gemeende excuses, en een belofte dat het de volgende keer niet meer zal gebeuren. Ik vind het niet normaal dat ze de bezorger niet eens opbellen om te vragen waarom hij/ zij niet eens langs is geweest. Ook vind ik dat ik op zijn minst een verklaring krijg waarom de bezorger niet langs is geweest. Graag wil ik horen dat ze het uitgezocht hebben en een antwoord voor me hebben.- Status
- niet opgelost
- Beoordeling
Bedrijf status
Bedrijf status
- Bedrijf
- Status
Deze klacht is gesloten
De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:
Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.