Klacht Selektvracht [Opgeheven]: Pakketje 2 keer niet aangeboden

maraoetelaar

Ik had op 31 maart iets besteld bij Nelly.com. Dat zou op 4 april aangeboden moeten worden door Selektvracht. Ik was 1 uur niet thuis en misschien is hij toen aangeboden. Dat kan, maar er lag geen briefje in de brievenbus. Ik had op internet gekeken en het zou de volgende dag bezorgd worden (5 april). Ik keek tussen welke tijden ze zouden komen (09 en 12 uur) en ben toen ook thuis gebleven. Om 12 uur had ik nog geen pakketje.Ik heb toen op de site gekeken en er stond: Geadresseerde was niet thuis. Terwijl ik gewoon thuis was! Ik kon op zaterdag daar niemand bereiken en heb dus maandag gebeld. Aangezien ik die woensdag een bruiloft had en ik maandagavond naar mijn andere huis ging en het pakketje dan niet meer in ontvangst kon nemen. Mij werd verteld dat ik dan pech had en het dinsdag binnen zou komen. Nu heb ik dus niks meer aan mijn pakketje. Ik heb er ook 3 mails overgestuurd en niks meer op terug gehad. Dit vind ik niet kunnen. Hopelijk kan het via deze weg opgelost worden!

In ieder geval een gemeende excuses, en een belofte dat het de volgende keer niet meer zal gebeuren. Ik vind het niet normaal dat ze de bezorger niet eens opbellen om te vragen waarom hij/ zij niet eens langs is geweest. Ook vind ik dat ik op zijn minst een verklaring krijg waarom de bezorger niet langs is geweest. Graag wil ik horen dat ze het uitgezocht hebben en een antwoord voor me hebben.

Wij vinden dat Selektvracht [Opgeheven] hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

maraoetelaar
    Ik heb nooit meer iets van Selectvracht gehoord. Ik heb zelf ook al meerdere keren een berichtje gestuurd, maar ik krijg maar niks terug. 1 ding is zeker: Ik laat nooit meer iets bezorgen of verzenden door hun! Bah! Echt zeer slechte service. Lang leve PostNL!

Ook een klacht indienen over Selektvracht [Opgeheven]?