Klacht Selektvracht [Opgeheven]: Pakketje niet afgeleverd

Klachtnummer
# 25336
Gebruiker
marian
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Omdat ik vrijdags niet thuis was ( sommige mensen werken) lag er een kaartje in de bus dat er zaterdagochtend tussen 9 en 13 uur een 2de poging zou worden gedaan. Ik braaf thuis.. geen selektvracht.. Mailtje gestuurd, standaard waardeloos antwoord kijk maar op de site.. gedaan.. daar stond ineens dat ik het pakje zelf zou gaan afhalen ??
En maandag stond er ineens dat er dinsdag tussen 18 en 21 uur weer iemand zou komen.. je raad het al, weer braaf thuis.. niemand.. bleek naderhand dat het pakje inmiddels al retour was gezonden aan de verzender.. Wat een waardeloos gedoe.. Ik heb welgeteld dus 1 kaartje gehad , en verder niks meer.. Hoe kan ik een pakje ophalen als ik niet eens weet dat ik het op moet halen en waar????? Leuk, nu is mijn pakje dus terug gestuurd en begint deze hele ellende opnieuw?

De oplossing

een fatsoenlijk excuus

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Selektvracht [Opgeheven] hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Selektvracht [Opgeheven]?