Klacht Selektvracht [Opgeheven]: Pakketje tot twee keer toe niet bezorgd

JKCrespo

Gister zou er een pakketje bezorgd worden door Selektvracht. Daarom ben ik bewust de hele dag thuis gebleven. Echter, het pakketje kwam niet. Toen ik bij de track & trace keek, zag ik tot mijn verbazing dat er stond: 'geadresseerde was niet thuis'. Dit, terwijl ik de hele dag thuis ben geweest. Er is simpelweg niemand geweest en er heeft niemand aangebeld, en tevens zat er geen briefje o.i.d. in de bus.
Daarop heb ik de klantenservice gebeld, maar die konden ook niet veel meer doen dan het maken van een notitie. Wel konden zij mij vertellen dat het pakketje vanaf 9 uur vandaag weer bezorgd kon worden. Daarom ben ik op tijd uit bed gegaan en ik zag inderdaad dat de bezorger onderweg zou zijn. Maar nu log ik weer in en staat er wederom 'geadresseerde was niet thuis'. Wederom is er gewoon niemand geweest of heeft er niemand aangebeld en wederom zit er geen briefje in de bus. Het lijkt dat de bezorger dus niet eens op pad gaat. Dit wordt nu wel heel vervelend.

Ik wil enkel dat mijn pakketje normaal en op tijd bezorgd wordt. Helemaal omdat ik er speciaal voor thuis gebleven ben.

Wij vinden dat Selektvracht [Opgeheven] hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over Selektvracht [Opgeheven]?