Klacht Selektvracht [Opgeheven]: Selektvracht:" bezorgt met aandacht" ??? Ze komt deze belofte niet na.

Yuki

Pakketje zou op 19-12-13 bezorgt worden. Hele dag thuis gebleven. Aan eind v/d middag status bekeken, staat vermeld dat het retour sorteercentrum is. Volgende dag gebeld met SV waarom het pakket weer retour is gegaan. Men zegt dat ik verhuisd zou zijn en dat het daarom retour is gegaan. Je bestelt toch geen pakketje terwijl je zogenaamd verhuisd ? Beloofd dat het opnieuw aangeboden wordt op de 21e , opnieuw niets ontvangen, ook de buren niet. Pakket wordt de 23e opnieuw worden aangeboden volgens de status. Weer hele dag thuis geweest. In de middag status bekeken en het pakket zou afgeleverd zijn. Maar dan niet op het juiste adres!! Zelf iets ondernomen , nl op een gelijknamig adres gekeken. En wat blijkt? Pakket staat daar in het portaal. Dus de medewerker heeft niet gekeken naar de juiste naam en adres/postcode en heeft ook niet om handtekening gevraagd, maar heeft het pakket klakkeloos neergezet en iedereen kon het gewoon meenemen. Dit is in mijn ogen niet bezorgen met aandacht!!!

Personeel moet beter naar adressen/postcodes kijken. En zeker niet zomaar pakketjes achterlaten zonder dat hij/zij iemand gezien heeft.
Klantenservice moet medewerker kunnen vragen waar het pakket is gebleven. Niet via omweg waar je het pakket besteld hebt die dan contact op moet nemen met SV.
Niet meer op de site zetten dat jullie bezorgen met aandacht.

Wij vinden dat Selektvracht [Opgeheven] hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Yuki
    Jammer da SV niet reageerd.

Yuki

Ook een klacht indienen over Selektvracht [Opgeheven]?