Wij vinden dat Selektvracht [Opgeheven] hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!
Klacht Selektvracht [Opgeheven]: Selektvracht.nl laat mijn pakket verdwijnen en wil nergens mee helpen.
Details
Klacht
Volgens de Track & Trace van DHL Expresse is het pakket met hun nummer 315546483789 uit Duitsland ontvangen om bij mij in Voerendaal te bezorgen. Tot mijn verbazing staat in het systeem van DHL dat u dit pakket op dinsdag 15-04-2014 10:19 uur bij mij hebt afgeleverd. Ik heb het echter NIET ontvangen en aangezien er voor dit pakket voor ontvangst getekend zou moeten worden ben ik zeer benieuwd wie dat dan wel afgetekend zou hebben. Onderstaand het antwoord dat ik van DHL uit Duitsland kreeg te uwer informatie opdat u het niet waagt mij naar hen of naar de afzender te verwijzen. "Sehr geehrter Herr Souren, Für die Ihnen entstandenen Unannehmlichkeiten bitten wir um Entschuldigung. Weitere Fragen zur Zustellung, klären Sie bitte mit Selektvracht in den Niederlanden mit der gleichen Sendungsnummer".Gewenste oplossing
Eerst maar eens uw onmogelijk ondeskundige klantenservice de revue laten passen:Ondanks bovenstaande DHL-Duitsland tekst:
Ester heeft geen zin om te werken en wimpelt mij op 17 apr. 2014 13:05 af met: "Volgens onze gegevens is het pakket inderdaad op uw adres bezorgd op 15 april. Indien u het pakket niet ontvangen heeft, adviseren wij u om contact op te nemen met de afzender. Deze heeft de mogelijkheid om bij ons navraag te doen".
Svenja doet er nog een foutief schepje bovenop op 18 apr. 2014 10:00 met: "Volgens onze gegevens is het pakket bezorgd op 15 april 2014. En dat dit pakket getekend is door Verploeg. Wij bieden pakketten aan bij uw buren rechts, links en recht tegenover u. Indien u of uw buren het pakket niet ontvangen hebben, adviseren wij u contact opnemen met de afzender".
Leontine komt vervolgens op 18-4-2014 14:59 met: "Het lijkt erop dat mijn collega's u niet correct hebben geïnformeerd. Uit onze gegevens blijkt dat uw pakket teruggestuurd is naar de afzender..."
- Status
- niet opgelost
- Beoordeling
Bedrijf status
Bedrijf status
- Bedrijf
- Status
Deze klacht is gesloten
De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:
Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.