Klacht Selektvracht [Opgeheven]: soms dat ze niemand thuis aantroffen

...

Zit je lekker thuis op je bank de hele ochten omdat je wacht op je pakketje die bezorgd wordt via selektvracht,krijg je in een via je barcode die in toetst te lezen pakketje niet bezorgd bij geadresserd want die was niet thuis!!! Pardon!! hele ochten zit ik braaf te wachten bel alles netjes gecontroleerd alles doet het paar keer deur open gedana om om hoekje te kijken! ligt er in eens een briefje v vervolg bezorging! nooit of niemand dus aan de deur gehad!! dit is niet 1 niet 2 keer maar vaker overkomen! bel je naar ze op wordt je als stront behandeld en liegbeest genoemd als.je je verhaal uitlegt! vind dit zeer slechte bezorgings dienst heb ze ook boze mail gestuurd en ben benieuwd naar hun ractie! nee geef mijn maar ups of postNL zei doen hun werkngoed.

hoop dat selectvracht gauw stopt!

Dat als mensen in een flat wonen ze gewoon netjes naar boven lopen,en dat ze met een tegemoedkoming komen.en dat volgende datum wel goed bezorgd wordt.

Wij vinden dat Selektvracht [Opgeheven] hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over Selektvracht [Opgeheven]?