Klacht Selektvracht [Opgeheven]: Status pakket afgeleverd echter niks ontvangen?!

Klachtnummer
# 111929
Gebruiker
Lisan
Datum
0 reacties

Details

Klacht

Pakketje zou geleverd worden op zaterdag 23/5 hele ochtend thuis geweest, maar rond 12.00uur is de status van DHL veranderd in ontvanger niet thuis. Hoe dan? Geen briefje niks in de brievenbus. DHL zou opnieuw het pakketje komen aanbieden op woensdag 27/5, toen niet aanwezig; briefje in de brievenbus dat DHL het opnieuw zou proberen op donderdag 28/5. Gehele dag thuis, geen pakketje of bezorgservice gezien.
Tot mijn verbazing staat er nu bij DHL via track en trace dat het pakketje is bezorgd op 27/5. Nou niet op mijn adres! Waar is mijn pakket gebleven?

Gewenste oplossing

Pakket alsnog spoedig laten bezorgen, indien kwijt geraakt dan pakket vergoeden.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Selektvracht [Opgeheven] hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Selektvracht [Opgeheven]?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen