Wij vinden dat SEM Slotenservice hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!
Klacht SEM Slotenservice: Reparatie niet goed gedaan !!!
Details
Klacht
Op dinsdag 13 december jl kon ik mijn huis niet in. Belde via een goeie kennis van me de slotenmaker. Deze zou binnen het half uur tot 3 kwartier komen. Nou dit werd ruim 1 uur later. Toen kwam de ellende: voorrijkosten, arbeidskosten, toeslag avond, onderzoekskosten en over dat alles de BTW gerekend. Totale kosten 380 euro! Omdat ik kon telebankieren kreeg ik 20 euro korting. Ik heb toen weliswaar 1 nieuw slot gekregen maar de dieven klauwen werkten daarna niet of nauwelijks. Van binnenuit maakte ik dan de deur dicht met de sleutel erin. En bij het weggaan trok ik dan de deur gewoon dicht; nachtslot doen kon niet. Gebeld naar dat bedrijf en ze zeiden van dit kon hersteld worden maar dan met extra kosten! Dit is NIET klantvriendelijk vond ik.Gewenste oplossing
Dat de Consumentenbond contact opneemt met dit bedrijf via 06 47265312 en dan de eis stelt dat ZIJ (=het bedrijf dan) mij tenminste de helft van de betaalde rekening vergoeden. De helft is in dit geval 180 euro.Bedrijf status
Bedrijf status
- Bedrijf
- Status
De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:
Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.