Klacht SEM Slotenservice: Slechte service

Klachtnummer
# 282689
Gebruiker
L.M. Lagendijk
Datum
0 reacties

Details

De klacht

3 weken geleden slot en strips vernieuwd. Kon niet meer binnen komen
Heeft bijna 800€ gekost. De deurknop buitenkant gaat echter steeds losser zitten. Telefonisch contact gezocht en 3 keer ingesproken met verzoek terug te bellen en afspraak te maken. SEM reageert niet. Wat kan ik doen?

De oplossing

Knop in orde maken.werk niet goed uitgevoerd en wens service

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat SEM Slotenservice hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over SEM Slotenservice?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen