Opgelost door Sempers.nl: Ik zou graag de sandalen alsnog willen ontvangen of het geld terug krijgen.

Status
sad Opgelost
Klachtnummer
# 547166
Gebruiker
MGJ Ploeger
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Ik heb 18 juni jl sandalen besteld én betaald twv 34,95 euro.
Na lange tijd zouden ze bezorgd worden maar op dat moment was ik niet thuis.De bezorger heeft het pakket in de KLIKO gedaan die mijn buurvrouw (op mijn verzoek) aan de straat heeft gezet. Zonder te weten wat er in zat...Ik was nl. een paar dagen weg.
Op een kaartje in mijn brievenbus stond dat het pakket in de KLIKO was gedeponeerd. Bij mij thuiskomst was deze geleegd en het pakket was weg.

De oplossing

Mij het geld vergoeden of alsnog de sandalen sturen.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Sempers.nl hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Uiteindelijke oplossing

Auteur
MGJ Ploeger
Datum
Uiteindelijke oplossing
Na lange tijd en dreigen met de Consumentenbond, heeft Sempers eindelijk het aankoopbedrag teruggestort. Op mijn vriendelijke mailtjes is nooit geantwoord... Dat stemt mij niet vrolijk.. hart.gr. Riet Ploeger
Status
opgelost
Beoordeling
sad

Ook een klacht indienen over Sempers.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen