Opgelost door Senioren Voordeelpas: aanmaning krijgen en geen contact met bedrijf krijgen

content Opgelost
loetje

Heb schriftelijk opgezegd na 1 jaar , voordat nieuwe kalenderjaar begon.
Omdat ik nooit gebruik heb gemaakt van pas en het dus niet werkt.
Blijf nu aanmaningen krijgen, heb opnieuw mail gestuurd omdat telefonisch niemand telefoon opneemt.
Hierop krijg ik geen reactie, bedrijf is dus niet bereikbaar.
Dat telefoon nummer was ook al behoorlijk zoeken en dan krijg je dus antwoordapparaat.
Waardeloos bedrijf, voelt als grote oplichterij.
Ga nooit betalen!

zeggen dat opzegging al reeds duidelijk is en stoppen met steeds hogere facturen van aanmaningen.

Senioren Voordeelpas
    Beste mevrouw Kloezeman,

Bedankt voor uw bericht. Ik heb uw gegevens nagekeken en kan u het volgende melden;

We hebben op 8-12-2017 uw aanmelding ontvangen. We hanteren een opzegtermijn van één maand voor het einde van het lidmaatschapsjaar, na afloop van het eerste lidmaatschapsjaar is uw lidmaatschap maandelijks opzegbaar. We hebben uw annulering ontvangen op 1 december 2018, op dat moment was de maand opzegtermijn al voorbij, dus is uw annulering ingegaan per 8-1-2019. U bent dus nog één maand extra lid geweest.

Voor die ene maand heeft u nog een factuur gekregen, zoals ook is uitgelegd in de bevestiging die u heeft ontvangen van de opzegging. Zodra die factuur is voldaan dan is alles afgewerkt en is uw lidmaatschap verlopen.

Indien u nog vragen heeft dan horen we het graag, u kunt een e-mail sturen naar klantenservice@seniorenvoordeelpas.nl.

Claudia
    Team Seniorenvoordeelpas

loetje
Opeens binnen 5 minuten reactie, heel bijzonder, het kan dus wel! Als ik het goed begrijp hoef ik dus nu de 7 dagen te laat opzeggen nu alleen te betalen. Deze gegevens waren dus absoluut niet duidelijk via mail die volgens hun heeft plaats gevonden. Maar als dat mijn fout zou zijn is dit fair en correct. Nu hopen dat ik niet meer iedere week nieuwe (hogere) aanmaningen krijg.

Ook een klacht indienen over Senioren Voordeelpas?