Opgelost door Senioren Voordeelpas: abonnement seniorencompas niet op te zeggen.

content Opgelost
G. van den Beukel

wil mijn abonnement van seniorenvoordeelpas opzeggen
kan niet vinden hoe, zonder bankgegevens in te vullen en te betalen ?
Hoe moet ik er van af komen.

mijn abonnement stoppen.

Senioren Voordeelpas
    Beste meneer Van den Beukel,

Bedankt voor uw reactie op Klachtenkompas. Het lijkt erop dat u zich bevindt op onze aanmeldpagina, waardoor u alleen uw gegevens in kunt vullen om een nieuwe Seniorenvoordeelpas te bestellen. Dat is uiteraard niet de bedoeling! Als u het lidmaatschap wil opzeggen dan kunt u dat doen door het opzegformulier in te vullen, die kunt u vinden op https://seniorenvoordeelpas.nl/over-ons/opzeggen/ of u kunt ons een e-mail sturen naar klantenservice@seniorenvoordeelpas.nl.

Ik heb de annulering alvast voor u verwerkt, u heeft van ons een e-mail ontvangen met meer informatie. Aangezien u nog binnen de herroepingstermijn de annulering aan ons bekend heeft gemaakt, kan het nog kosteloos worden opgezegd! Meer informatie hierover kunt u terugvinden in het bericht dat ik u zojuist heb gestuurd.

Mocht u nog vragen hebben dan horen we het graag! U kunt reageren op de e-mail of u kunt ons elke werkdag tussen 17.00 en 21.00 uur bereiken op het nummer 085 0700 900.

Claudia
    Team Seniorenvoordeelpas

G. van den Beukel
Is opgelost,en het betaalde bedrag terug gestort. Hartelijk dank.

Ook een klacht indienen over Senioren Voordeelpas?