Klacht Senioren Voordeelpas: Ga dus niet tot betaling over.

Klachtnummer
# 325637
Gebruiker
stedum1951
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Dankzij het bedrijf wat achter seniorenvoordeelkaart zit, heb ik nu een bedrijf infoscore achter mij aan zitten die geld willen zien.
Terwijl ik van deze pas geen gebruik meer wil maken. Pas heb ik een half jaar geleden teruggestuurd (aangetekend). Omdat je er niks mee kunt met dit waardeloos stuk plastic.
Ik ga dus ook niet tot betaling over. Het een en ander riekt naar oplichting.

De oplossing

Met onmiddelijke ingang uitschrijven en wens geen mail meer te ontvangen

1 reactie

  1. Auteur
    Senioren Voordeelpas
    Datum
    Beste meneer Dijkema,

    Bedankt voor uw reactie op Klachtenkompas. Wat vervelend dat uw rekening is doorgestuurd naar het incassobureau. Ik heb uw gegevens opgezocht en ik zie dat we eerder al contact met u hebben gehad over uw lidmaatschap. Graag leg ik u nogmaals de werkwijze van de Seniorenvoordeelpas uit.

    Als u de Seniorenvoordeelpas bestelt, dan krijgt u die binnen 10 werkdagen thuisgestuurd. Vanaf het moment dat u de pas heeft ontvangen, krijgt u 14 dagen bedenktijd om te zien of het lidmaatschap inderdaad bij u past, mocht dat niet het geval zijn dan kunt u ons daar bericht van geven. Uw bedenktijd (herroepingstermijn) verliep op 23 februari, het eerste bericht over uw annulering hebben wij pas ontvangen op 18 april. Zoals u kunt zien, was op dat moment de herroepingstermijn al ruimschoots verstreken.

    We hebben u hier ook per e-mail van op de hoogte gesteld met daarbij het advies om de openstaande factuur zo snel mogelijk te voldoen. Voor vragen over uw factuur moet ik u helaas doorsturen naar Infoscore, wij hebben daar geen invloed op.

    Indien u nog verdere vragen heeft kunt u altijd contact op nemen met onze klantenservice door een e-mail te sturen naar klantenservice@seniorenvoordeelpas.nl of op werkdagen tussen 17:00 en 21:00 te bellen naar 085-0700 900. Wij helpen u graag!

    Met vriendelijke groet,

    Claudia
    Team Seniorenvoordeelpas

Ook een klacht indienen over Senioren Voordeelpas?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen