Klacht Senioren Voordeelpas: Ga dus niet tot betaling over.

stedum1951

Dankzij het bedrijf wat achter seniorenvoordeelkaart zit, heb ik nu een bedrijf infoscore achter mij aan zitten die geld willen zien.
Terwijl ik van deze pas geen gebruik meer wil maken. Pas heb ik een half jaar geleden teruggestuurd (aangetekend). Omdat je er niks mee kunt met dit waardeloos stuk plastic.
Ik ga dus ook niet tot betaling over. Het een en ander riekt naar oplichting.

Met onmiddelijke ingang uitschrijven en wens geen mail meer te ontvangen

Senioren Voordeelpas
    Beste meneer Dijkema,

Bedankt voor uw reactie op Klachtenkompas. Wat vervelend dat uw rekening is doorgestuurd naar het incassobureau. Ik heb uw gegevens opgezocht en ik zie dat we eerder al contact met u hebben gehad over uw lidmaatschap. Graag leg ik u nogmaals de werkwijze van de Seniorenvoordeelpas uit.

Als u de Seniorenvoordeelpas bestelt, dan krijgt u die binnen 10 werkdagen thuisgestuurd. Vanaf het moment dat u de pas heeft ontvangen, krijgt u 14 dagen bedenktijd om te zien of het lidmaatschap inderdaad bij u past, mocht dat niet het geval zijn dan kunt u ons daar bericht van geven. Uw bedenktijd (herroepingstermijn) verliep op 23 februari, het eerste bericht over uw annulering hebben wij pas ontvangen op 18 april. Zoals u kunt zien, was op dat moment de herroepingstermijn al ruimschoots verstreken.

We hebben u hier ook per e-mail van op de hoogte gesteld met daarbij het advies om de openstaande factuur zo snel mogelijk te voldoen. Voor vragen over uw factuur moet ik u helaas doorsturen naar Infoscore, wij hebben daar geen invloed op.

Indien u nog verdere vragen heeft kunt u altijd contact op nemen met onze klantenservice door een e-mail te sturen naar klantenservice@seniorenvoordeelpas.nl of op werkdagen tussen 17:00 en 21:00 te bellen naar 085-0700 900. Wij helpen u graag!

Claudia
    Team Seniorenvoordeelpas

Ook een klacht indienen over Senioren Voordeelpas?