Klacht Senioren Voordeelpas: gaarne antwoord en uitleg.

Klachtnummer
# 324003
Gebruiker
havik
Datum
1 reactie

Details

De klacht

heb van energie-flexi een email ontvangen. om mijn voorschot te verhogen. i.v.b.m.
belasting toeslag. maar enige tijd geleden van jullie ontvangen email. Helaas zoek geraakt. dat het overstappen naar energie-direct. Mijn vorige leverancier. Gaarne opnieuw een email hier over. en toelichting betreft energie-fles. m.gr.P.Verhaaren.

De oplossing

mij uit leg verschaffen betreft energie-flex en overstap energie-direct.
en stuur mij opnieuw voordracht overstap naar nieuwe leverancier.

1 reactie

  1. Auteur
    Senioren Voordeelpas
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Beste meneer Verhaaren,

    Bedankt voor uw bericht op Klachtenkompas. We vinden het erg vervelend om te lezen dat er wat onduidelijkheid bestaat rondom ons energiecollectief, hierover geven we u graag wat extra informatie! U krijgt vandaag nog een e-mail van ons met meer informatie en uitleg over de aanbieding, mocht het daarna nog niet duidelijk zijn dan horen we het graag!

    U kunt uw vragen stellen door te reageren op de e-mail die u van ons krijgt of u kunt ons elke werkdag tussen 17.00 en 21.00 uur telefonisch bereiken op het nummer 085 0700 900.

    Met vriendelijke groet,

    Claudia
    Team Seniorenvoordeelpas

Ook een klacht indienen over Senioren Voordeelpas?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen