Opgelost door Senioren Voordeelpas: Gedwongen lidmaatschap stoppen.

Status
content Opgelost
Klachtnummer
# 326057
Gebruiker
JAS
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Ben in eerste instantie optimistisch lid geworden ,maar ontdekte al gauw dat de voordelen voor mij zo bijzonder klein waren , en dat de originele prijzen erg hoog zijn, zodat je met zgn voordeel nog steeds duur uit bent, dat ik niet wilde verlengen. Na een jaar lidmaatschap kreeg ik een brief waarin stond dat ik de pas had opgestuurd en niet meer lid wilde zijn. Ik heb geantwoord met de mededeling dat ik zeker niet meer lid wilde zijn, maar dat ik niets had opgestuurd. De administratie was dus niet op orde bij deze club. Expliciet medegedeeld dat ik niet wilde verlengen, en nu blijven ze maar zeuren en rekeningen sturen. Ook dreigt men met incasso.
Ik ben dit bedrijf meer dan zat en ben niet van plan om voor iets te betalen wat ik niet wil. Men deelde mede dat ik de eerste twee jaar lid moest blijven. Ik neem nu ook andere stappen, te beginnen bij het indienen van deze klacht. Ik wil van deze mensen af, ze zijn voor mij totaal van geen enkele waarde, zoals ik steeds heb geschreven aan hen.

De oplossing

Stoppen met het sturen van rekeningen, bedreigingen en iedere correspondentie en geen enkel contact ooit weer met deze mensen.

1 reactie

  1. Auteur
    Senioren Voordeelpas
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Beste JAS,

    Bedankt voor uw review. Wat vervelend om te horen over uw ervaring met de Seniorenvoordeelpas. Naar aanleiding van uw bericht ben ik uw dossier ingedoken. Uw schriftelijke annulering hebben wij destijds verwerkt en u op de hoogte gebracht van de opzegging.

    Uw annulering valt binnen de twaalfde maand van uw lidmaatschap. Dit betekent dat met inachtneming van één maand opzegtermijn dat u nog een klein deel (1/12) van uw lidmaatschapsgeld dient te voldoen. Om deze reden ontvangt u ook een factuur. Indien de factuur voor langere tijd open staat komen hier automatisch administratiekosten bovenop. Hier bent u in eerdere communicatie van op de hoogte gebracht.

    Tevens heeft u zojuist een e-mail bericht van ons ontvangen. In deze mail vindt u meer informatie omtrent uw lidmaatschap.

    Met vriendelijke groet,

    Erik
    Team Seniorenvoordeelpas

Uiteindelijke oplossing

Auteur
JAS
Datum
Uiteindelijke oplossing
In een persoonlijke mail staat dat ik geen enkele verplichting meer heb. Nette oplossing, hoewel ik deze mail goed zal bewaren, omdat ik eerst moet zien en dan geloven. Ik zal er niet langer op ingaan, echter men meet met verschillende maten en komt steeds met een ander verhaal. het klopt allemaal niet. Gelukkig heb ik alle correspondentie bewaard. Vooralsnog een goede oplossing. Nu over tot de orde van de dag.Dank aan Klachtenkompas.
Status
opgelost
Beoordeling
content

Ook een klacht indienen over Senioren Voordeelpas?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen