Opgelost door Senioren Voordeelpas: Het opdringerig benaderen en zonder overleg lid maken van mensen bij senioervoordeelpas,nl.

Twentenaar1961

Tot mijn grote verontwaardiging ontvang ik ineens alle onderdelen als zogenaamd lid van de seniorenvoordeelpas.
In mijn telefonische gesprek onlangs met één van hun medewerkers heb ik duidelijk aangegeven eerst informatie te willen ontvangen en ik beslis daarna zelf wel of ik lid wil worden of niet.
Ik vind dit een vervelende manier van opdringen, dus ik heb alle bescheiden teruggestuurd bij deze en wens voorlopig niet als lid ingeschreven te willen staan omdat ik er nog geen interesse in heb.
Men zegt eea op te nemen met toestemming van de luisteraar en zelfs daar geef ik aan eerst informatie te willen ontvangen
Komt er ineens ook nog een factuur binnen die ik moet gaan betalen maar dit weiger ik omdat ik wederom eerst info heb opgevraagd.
Tevens zouden er inlogcodes naar mij zijn verstuurd die ik tot op heden nog niet heb ontvangen
Ik heb tot op heden ook nog geen reactie gehad op mijn opzeggings mail alleen een bevestigingsmail dat ze mijn mail hebben ontvangen
Ook het telefonisch benaderen vind ik nogal agressief overkomen . Ik sta ingeschreven in het bel me niet register dus zou dit niet eens moeten kunnen gebeuren

Het bedrijf moet mij gewoon uitschrijven, de factuur gaat niet worden betaald omdat ik nog geen lid wens te worden dat ik ook duidelijk had aangegeven in het telefonische gesprek. Zeker niet op deze manier van benaderen
Alle bescheiden zijn inmiddels teruggestuurd dus

Senioren Voordeelpas
    Beste Twentenaar1961,

Bedankt voor uw klacht via klachtenkompas. Wat vervelend om te lezen dat u een dusdanige ervaring heeft gehad met onze telefonist. Dit zullen wij dan ook direct terugkoppelen aan de betreffende partij.

We streven er naar om alle klachten op te lossen. Uw dossier heb ik er daarom direct bij gepakt. Gezien de situatie en het feit dat u eerst om meer informatie vroeg willen wij graag uw aanvraag met terugwerkende kracht annuleren. Dit betekend dat uw factuur per direct komt te vervallen en per direct uitgeschreven bent bij de Seniorenvoordeelpas. Hopelijk biedt dit een gepaste oplossing. Excuses voor de ervaren ongemakken.

Erik
    Team Seniorenvoordeelpas

Twentenaar1961
Alles zoals ik heb aangegeven

Ook een klacht indienen over Senioren Voordeelpas?