Klacht Senioren Voordeelpas: Ik heb opgezegd en ben benieuwd op ik mijn inschrijfgeld terug krijg

Status
happy Niet opgelost
Klachtnummer
# 309668
Gebruiker
lindemanteunisse
Datum
2 reacties

Details

De klacht

Gekocht artikel bij de webshop Lidl heb de volledige prijs betaald maar beloofde korting niet gekregen het is een grote fake handel die seniorenvoordeelpas stom dat ik er ingetrapt ben ze hebben de goede categorie gekozen n.l de ouderen die nog eerlijk zijn die kunnen ze mooi pakken en dat doen ze dus ook.
Hoop dat dit snel gaat stoppen

De oplossing

Aanpakken deze mensen die bejaarden een oor aannaaien

2 reacties

  1. Auteur
    Senioren Voordeelpas
    Datum
    Beste R.A. Lindeman-Teunisse,

    Bedankt voor uw klacht via Klachtenkompas. Wat vervelend om te horen dat u tot op heden niet uw korting heeft ontvangen. Wij zullen vandaag telefonisch contact met u opnemen om uw klacht zo spoedig mogelijk op te lossen.

    Met vriendelijke groet,

    Erik
    Team Seniorenvoordeelpas
  2. Auteur
    Senioren Voordeelpas
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Beste R.A. Lindeman-Teunisse,

    Bedankt voor uw geduld. Naar aanleiding van uw bericht en het telefonische contact is uw factuur doorgezet naar onze geld terug afdeling. Uw factuur is in behandeling en u zult spoedig het kortingsbedrag waar u recht op heeft gestort krijgen op uw rekening. Dit zullen wij tevens per mail aan u bevestigen.

    Om verwarring in de toekomst te voorkomen adviseer ik u om een volgende keer uw factuur op te sturen via het geld terug formulier of door de factuur te mailen naar geldterug@seniorenvoordeelpas.nl.

    Als u nog vragen heeft over onze kortingen dan kunt u altijd mailen naar klantenservice@seniorenvoordeelpas.nl of bellen naar 085-0700 900 tussen 17:00 en 21:00.

    Met vriendelijke groet,

    Erik
    Team Seniorenvoordeelpas

Uiteindelijke oplossing

Auteur
lindemanteunisse
Datum
Uiteindelijke oplossing
Mijn bankrekening nummer is gevraagd om de korting alsnog terug te betalen tot op heden nog niets ontvangen
Status
niet opgelost
Beoordeling
happy

Ook een klacht indienen over Senioren Voordeelpas?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen