Klacht Senioren Voordeelpas: Ik heb opgezegd en ben benieuwd op ik mijn inschrijfgeld terug krijg

happy Niet opgelost
lindemanteunisse

Gekocht artikel bij de webshop Lidl heb de volledige prijs betaald maar beloofde korting niet gekregen het is een grote fake handel die seniorenvoordeelpas stom dat ik er ingetrapt ben ze hebben de goede categorie gekozen n.l de ouderen die nog eerlijk zijn die kunnen ze mooi pakken en dat doen ze dus ook.
Hoop dat dit snel gaat stoppen

Aanpakken deze mensen die bejaarden een oor aannaaien

Senioren Voordeelpas
    Beste R.A. Lindeman-Teunisse,

Bedankt voor uw klacht via Klachtenkompas. Wat vervelend om te horen dat u tot op heden niet uw korting heeft ontvangen. Wij zullen vandaag telefonisch contact met u opnemen om uw klacht zo spoedig mogelijk op te lossen.

Erik
    Team Seniorenvoordeelpas
    Senioren Voordeelpas
    Beste R.A. Lindeman-Teunisse,

Bedankt voor uw geduld. Naar aanleiding van uw bericht en het telefonische contact is uw factuur doorgezet naar onze geld terug afdeling. Uw factuur is in behandeling en u zult spoedig het kortingsbedrag waar u recht op heeft gestort krijgen op uw rekening. Dit zullen wij tevens per mail aan u bevestigen.

Om verwarring in de toekomst te voorkomen adviseer ik u om een volgende keer uw factuur op te sturen via het geld terug formulier of door de factuur te mailen naar geldterug@seniorenvoordeelpas.nl.

Als u nog vragen heeft over onze kortingen dan kunt u altijd mailen naar klantenservice@seniorenvoordeelpas.nl of bellen naar 085-0700 900 tussen 17:00 en 21:00.

Erik
    Team Seniorenvoordeelpas

lindemanteunisse
Mijn bankrekening nummer is gevraagd om de korting alsnog terug te betalen tot op heden nog niets ontvangen

Ook een klacht indienen over Senioren Voordeelpas?