Klacht Senioren Voordeelpas: Ik krijg aanmaningen van iets wat ik niet heb.

Status
sad Niet opgelost
Klachtnummer
# 336023
Gebruiker
W. Prins
Datum
3 reacties

Details

De klacht

Na de aanvraag ongedaan gemaakt te hebben, alles geretourneerd is, gemaild naar de service desk om de inschrijving ongedaan te maken, welke is ontvangen, blijf ik mail krijgen van afterpay. De pas is per ommegaande geretourneerd. Van een verrassingspakket heb ik geen weet. Nu geven ze 14 dagen uitstel van betaling voor iets wat ik niet heb en niet wil hebben.

De oplossing

Ik wil met onmiddellijke ingang uit de bestanden gehaald worden van senioren pas en afterpay en bevestiging hiervan.

3 reacties

  1. Auteur
    Senioren Voordeelpas
    Datum
    Beste [naam verwijderd door moderator],

    Op dit moment zijn wij nog in afwachting van uw zending. Kunt u ons per mail, telefoon of privébericht uw track & trace code verstrekken? Wanneer wij uw pas retour verwerken stellen wij u op de hoogte en wordt u direct uitgeschreven.

    Met vriendelijke groet,

    Erik
  2. Auteur
    W. Prins
    Datum
    Beste Erik,

    In de diverse mails die ik gestuurd heb, is steeds doorgegeven dat ik de pas per ommegaande heb geretourneerd naar de afzender. Dit heb ik minstens drie keer geschreven. Mail wordt duidelijk niet gelezen waardoor dit maar gaande blijft.

    Met vriendelijke groet van [naam verwijderd door moderator]
  3. Auteur
    Senioren Voordeelpas
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Beste [naam verwijderd door moderator],

    Bedankt voor uw reactie. Uw retourzending is zojuist in goede orde door ons ontvangen. Wij hebben uw betaling gecrediteerd. U bent per direct uitgeschreven voor de Seniorenvoordeelpas.

    Met vriendelijke groet,

    Wouter
    Seniorenvoordeelpas

Uiteindelijke oplossing

Auteur
W. Prins
Datum
Uiteindelijke oplossing
Ik wil er graag bij aantekenen, dat het lezen van de mails en de administratie bij seniorenpas.nl niet goed geregeld is, dat de wijze van aanmelden en de daarbij behorende wijze van daarop volgende acties tot nu toe buitengewoon slecht zijn geregeld. Mijn advies is dit aan te passen óf te stoppen met deze pas. Krijg ik wederom een mail, dat ik een verzend bewijs moet sturen. U zegt in de reactie dat de pas in goede orde is ontvangen. Tevens zegt u dat ik uit het bestand ben geschreven en de rekening is gecrediteerd. Wilt u dit dan a.u.b. doorgeven aan uw administratie? Hartelijk dank alvast.
Status
niet opgelost
Beoordeling
sad

Ook een klacht indienen over Senioren Voordeelpas?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen