Klacht Senioren Voordeelpas: Ik wil zwart op wit dat ik uitgeschreven ben.

heb ik niet meer.

Beste mensen.sinds febr heb ik opgezegd,maarik krijg maar smsjes dat ik moet betalen.ik heb gebeld nee ik moest betalen dan was alles ok ,dan kon ik de pas doorknippen.heb ik gedaan. komt er weer een s msje betalen.....ik krijg geen mails wat beweerd word.Ik ben het zat,en betaal niet.

mij uitschrijven.

Beste Trudy van Meer,

Bedankt voor uw bericht. Wij hebben inderdaad een opzegging van u ontvangen en verwerkt. Helaas is de factuur naar een verkeerd e-mailadres gestuurd, waardoor u deze gemist heeft. De sms berichten die u heeft ontvangen gaan over de restantfactuur. Dit is de factuur die gaat over het deel van het tweede lidmaatschapsjaar waarin u nog lid bent geweest.

U mag uiteraard et originele bedrag overmaken zonder incassokosten. Wanneer u ons uw juiste e-mailadres stuurt, zullen wij de factuur ook nogmaals opsturen, zodat deze alsnog goed aankomt. Dit kunt u doen naar klantenservice@seniorenvoordeelpas.nl. Onze excuses voor het ongemak.

Beste Trudy van Meer,

Bedankt voor uw bericht. Wij hebben u de betalingsgegevens toegestuurd.

heb ik niet meer.
Ik heb weer een brief gehad dat ik moet betalen.ik snap niet dat het zo moeilijk is om mij uit te schrijven terwijl me dat is toegezegd.di duurt nu al vanaf febr,ik baal hier echt van.

Ook een klacht indienen over Senioren Voordeelpas?