Klacht Senioren Voordeelpas: Ik wil zwart op wit dat ik uitgeschreven ben.

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 365212
Gebruiker
heb ik niet meer.
Datum
3 reacties

Details

De klacht

Beste mensen.sinds febr heb ik opgezegd,maarik krijg maar smsjes dat ik moet betalen.ik heb gebeld nee ik moest betalen dan was alles ok ,dan kon ik de pas doorknippen.heb ik gedaan. komt er weer een s msje betalen.....ik krijg geen mails wat beweerd word.Ik ben het zat,en betaal niet.

De oplossing

mij uitschrijven.

3 reacties

  1. Auteur
    Senioren Voordeelpas
    Datum
    Beste Trudy van Meer,

    Bedankt voor uw bericht. Wij hebben inderdaad een opzegging van u ontvangen en verwerkt. Helaas is de factuur naar een verkeerd e-mailadres gestuurd, waardoor u deze gemist heeft. De sms berichten die u heeft ontvangen gaan over de restantfactuur. Dit is de factuur die gaat over het deel van het tweede lidmaatschapsjaar waarin u nog lid bent geweest.

    U mag uiteraard et originele bedrag overmaken zonder incassokosten. Wanneer u ons uw juiste e-mailadres stuurt, zullen wij de factuur ook nogmaals opsturen, zodat deze alsnog goed aankomt. Dit kunt u doen naar klantenservice@seniorenvoordeelpas.nl. Onze excuses voor het ongemak.

    Met vriendelijke groeten,

    Robert
  2. Auteur
    Senioren Voordeelpas
    Datum
    Beste Trudy van Meer,

    Bedankt voor uw bericht. Wij hebben inderdaad een opzegging van u ontvangen en verwerkt. Helaas is de factuur naar een verkeerd e-mailadres gestuurd, waardoor u deze gemist heeft. De sms berichten die u heeft ontvangen gaan over de restantfactuur. Dit is de factuur die gaat over het deel van het tweede lidmaatschapsjaar waarin u nog lid bent geweest.

    U mag uiteraard et originele bedrag overmaken zonder incassokosten. Wanneer u ons uw juiste e-mailadres stuurt, zullen wij de factuur ook nogmaals opsturen, zodat deze alsnog goed aankomt. Dit kunt u doen naar klantenservice@seniorenvoordeelpas.nl. Onze excuses voor het ongemak.

    Met vriendelijke groeten,

    Robert
  3. Auteur
    Senioren Voordeelpas
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Beste Trudy van Meer,

    Bedankt voor uw bericht. Wij hebben u de betalingsgegevens toegestuurd.

    Met vriendelijke groeten,

    Robert

Uiteindelijke oplossing

Auteur
heb ik niet meer.
Datum
Uiteindelijke oplossing
Ik heb weer een brief gehad dat ik moet betalen.ik snap niet dat het zo moeilijk is om mij uit te schrijven terwijl me dat is toegezegd.di duurt nu al vanaf febr,ik baal hier echt van.
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over Senioren Voordeelpas?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen